Friday, July 24, 2015

[COVER SCRIS] Annihilator - Ligeia (Alice in Hell, 1989)


Ioana


Nu mai ştiu unde ne-am întâlnit,
Ani în urmă construiţi în mintea mea, amintiri profunde.
Dar cu aceasta instabilitate, un lucru iese în evidenţă,
Doamna perfectă, e un mister, la care am vărsat o lacrimă.

Divinitatea, mintea, sufletul, au triumfat!
Au vindecat-o de boală, poate fi asta pierderea mea?!
Ioana.

Boala a căzut asupra Ioanei, toţi am crezut că va muri
Miezul nopţii i-a venit de hac, rămas bun.
Visuri chinuite, afectat de povară mi-am luat altă mireasă,
Înlocuind-o pe cea pe care am avut-o, Ioana, de ce??

Boală incurabilă, norocul meu blestemat,
Noua mea soţie a murit.

Ceva auzindu-se din patul ei de moarte, am crezut că plângea
Ar putea un cadavru rece, ţeapan şi invalid să suspine, patul minţea!
Apropiindu-mă de ea, am îngheţat de frică, pentru că s-a ridicat rapid,
Nu mă pot înşela niciodata, acolo era, acolo erau, ochii Ioanei.

Divinitatea, mintea, sufletul, au triumfat!
Au vindecat-o de boală, poate fi asta pierderea mea?!
Ioana.

Divinitate, lacrimi vărsate, vitalitate,
Au vindecat-o de boală, da, aceasta este pierderea mea.

Music

No comments:

Post a Comment