Thursday, July 23, 2015

[COVER SCRIS] Atheist - Room with a View (Piece of Time, 1989)


Camera cu o privelişte




Pe jumătate viu stau întins pe patul meu din spital
Sau pentru unii dintre voi, pe jumătate mort
Conectat la aparate, substanţele-mi circulă prin vene
Rămăşiţele mele ofilite se refac artificial
Un fel de oglindă îmi apare în faţă, înainte să mor
Viaţa mea de om s-a terminat, asta-i tot ce văd

Acum că spiritul meu este liber
Sunt clasificat ca mort acum, se pare
Destinul meu este jefuit
Îmi este dat o cameră cu o privelişte

Stagiarii şi asistentele mă ţin de o parte
Încerc să ţip la ei, nu am murit încă!
Proiectat, spiritul meu se îndepărtează de frică
Îmi aduc aminte de toate motivele pentru care sunt aici

Ce ciudat, credeam că pot să mă văd pe mine însumi
O lumină, o privelişte, un sunet şi un miros diferit

O experienţă diferită, o lume nouă
Chiar inumană pentru mine
Să îi vezi cum mă plimbă mai departe...
Mă aventurez într-o nouă zi
Inhibiţiile dispar
Emoţiile sunt puţine
Aş refuza orice viaţă
Pentru o cameră cu o privelişte.

Music

No comments:

Post a Comment