Thursday, July 23, 2015

[COVER SCRIS] Vio-lence - Serial Killer (Eternal Nightmare, 1988)


Ucigaş în serie



Am gustat
Fiorul unei morţi
Fiorul victimelor mele pe care le distrug
Distrugându-le voinţa.

Dement
O figură de stil
Mintea mea este pierdută pe veci

Radu
În cazul tău imaculat
Aşteptând să fii judecat, morţile lor
Scrise acolo pe toată faţa ta

Teo
-Avea doar 12 ani!
Trupul tău ar trebui să putrezească în public
Pentru toate femeile pe care le-ai ucis

Fugi, viaţa ta depinde de asta, sunt ucigaşul în serie
Am venit să te îngrop astăzi
Fără familie, fără înmormântare, fără rugăciuni pentru
Mortul de pe acest deal - Mormântul meu tăcut!
Mormântul meu tăcut!
Mormântul meu tăcut!

Aici o să rămâi!

Îngropat
Trupuri moarte în spate
Ultimele lor cuvinte sunt incă gravate
Foarte clar în mintea lui

Condus
Posedat de o dorinţă
O dorinţă care pune stăpânire
Şi îl conduce către noi victime

Supune-te
Să mi te supui acum
El urlă de supărare
Însetat de sânge, tu te faci mic de frică

Este timpul
El ridică sabia
Tu strigi la Dumnezeu
Pentru ca viaţa ta inocenta să fie salvată

Fugi, viaţa ta depinde de asta, sunt ucigaul în serie
Am venit să te îngrop astăzi
Fără familie, fără înmormântare, fără rugăciuni pentru
Mortul de pe acest deal - Mormântul meu tăcut!
Mormântul meu tăcut!
Mormântul meu tăcut!

Aici o să rămâi!

Music

No comments:

Post a Comment