Thursday, July 23, 2015

[COVER SCRIS] My Dying Bride - God is Alone (Symphonaire Infernus et Spera Empyrium, 1992)


Dumnezeu este singur



Îndepărtează semnele
Sprijină rasa
Cum regele este orb
Înzestrat cu plăcere
Discurs enervant
Depune efort ca să-i ajuţi pe nefericiţi


Sângele meu a înţeles ce este frica
Pielea mă mănâncă îngrozitor
Vărs excremente
Ochii ard imediat


Spatele meu necinstit şi strivit
Picioarele bătute în cuie împreună
Organele genitale distruse de cioburi
Pocneşte-mi coastele pentru placere


Dumnezeu este singur


Copiii sunt distruşi în faţa mea
Taţii sunt bătuţi de moarte
Melodie tristă pe flaut de jad
Mamele mor făcând sex


Răni căscând pe trupuri micuţe
Şi roua căzând pe pielea tremurândă
Întoarce-te şi uită-te la margine
Concentrează-te pe satisfacţie


Autodispariţie incredibilă
Admiră clonele convingătoare
Oare bestia va cădea,
Oare Dumnezeu ne va salva?

Music

No comments:

Post a Comment