Thursday, July 23, 2015

[COVER SCRIS] Carnivore - Carnivore (Carnivore, 1985)


Carnivor





Salutări şi felicitări copii ai tehnologiei !

Balele mi se scurg din limbă atârnând spre sud
saliva curge liberă
ochii mei plini de dorinţă, coaiele mele o să explodeze
dă-te la mine
setea nu mi-o pot potoli, haide aici târfo
am nevoie de ceva

Carnivor!
Sunt un mâncător de carne
Carnivor!
Aş vrea să te întâlnesc
Carnivor!
Ştiu că o să te ajung

Foamea pe care o simt te face o mâncare
oh fato, tu chiar ai gust dulce
cu ajutorul părului meu, trage-mă acolo
îndrumă-mă către bunătăţi
îndepărtează-ţi picioarele, o să răspândesc sperma
oh, simte-mă adânc

Carnivor!
Sunt un mâncător de carne
Carnivor!
Aş vrea să te întâlnesc
Carnivor!
Ştiu că o să te ajung
Carnivor! Ooh, îmi place să te mănânc
Woa, mă duc în jos
Plonjează, plonjează!

Ooh, hai odată!

Ea m-a implorat să fie linsă
mi-a tras capul jos... Iubesc sa mananc pisicuţă!
un gust atât de bun, dulce ca vinul de aprilie
nu o să schimb pentru nici un ban
ai ejaculat? mănânc şi fug
Trăiesc pentru orgie. 

Music

No comments:

Post a Comment